بستن
صیادان طلا
نبرد با الف ها

دانلود بازی کشتی قهرمانان ایرانی برای اندروید – نسخه جدید 9.893

دانلود بازی ایرانی کشتی قهرمانان  برای اندروید با لینک مستقیم

آخرین و جدیدترین نسخه از بازی با لینک مستقیم

کشتی قهرمانان ایرانی یک بازی عالی و زیبا با سبک کشتی گیرای ایرانی برای اجرا در گوشی و دستگاه های اندرویدی است. برای اولین بار با ستارگان کشتی ایران و جهان در یک بازی فوق العاده با گزارش هادی عامل به رقابت بپردازید که یک رقابت پر از هیجان با این گزارشگر به وجود می آورد!

بازی کشتی قهرمانان شما می توانید شاهد بازیکنان مختلف باشید و همچنین دارا بودن بیش از 100 کشتی گیر برتر جهان بر اساس رده بندی جهانی سال 2019 یکی از ویَگی های بروز و عالی این بازی به حساب می آید. اسطوره همچون غلامرضا تختی، الکساندر کارلین، الکساندر مدوید و بووایسار سایتیف شما را به تعجب وا خواهند داشت و هیجان را میتوانید در یک بازی کشتی عالی که تجربه جذابی را برایتان فراهم کرده مشاهده کنید.

در کل می توان گفت این بازی ( کشتی قهرمانان ) از ویژگی های متعددی در برخوردار است که در ادامه مطلب به صورت کامل اشاره و توضیح داده شده است. شما می توانید از لینک مستقیم بازی را از طریق باکس دانلود (با مراجعه به بقیه مطالب) دانلود کنید و از نصب و اجرا کردن لذت ببرید!

mkvision Wrestling 3 - دانلود بازی کشتی قهرمانان ایرانی برای اندروید - نسخه جدید 9.893

دیگر بازی های ورزشی ایرانی :

والیبال مدرن

والیبال حرفه ای

 

ویژگی ها و بخشی از امکانات بازی کشتی قهرمانان ایرانی :

بازی دوستانه: در این بخش با سایر گیمر ها (بازیکنان) به رقابت می توانید بپردازید و بسته های فوق العاده برای ارتقاء تیم خود و کشف ستارگان جدید از دنیای کشتی را دریافت کنید.

رقابت های جایزه بزرگ: به کشور های مختلف از ارمنستان گرفته تا روسیه سفر نمایید و با شهر های کشتی خیز این کشور ها به رقابت چالشی و نفس گیر که بدون شک هیجان عالی را نیز خواهد داشت مشغول شوید!

وجود لیگ هفتگی: در این ویژگی و قابلیت از بازی به صورت هفتگی با همه بازی کن ها به رقابت بپردازید و جوایز متعدد ببرید!

تلاش برای کسب و یادگیری فنون های جدید برای به زمین زدن حریفان

کارت ها: وجود بساری از کارت ها برای به دست آوردن و ارتقاء دادن قدرت

 

دانلود بازی کشتی قهرمانان ایرانی مود شده و هک شده وجود ندارد و امکان پذیر نیست ، اما می توانید فایل نصبی معمولی و اروجینال عرضه شده را را از ادامه مطلب دریافت و نصب کنید.

 screenshot 0 screenshot 1 screenshot 2 screenshot 3

لینک های دانلود

نیاز به اینترنت دارد
دسته بندی ورزشی, بازی
7398 بازدید
0 نظر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *