بستن
صیادان طلا
نبرد با الف ها

دانلود فوتبال 2024 – eFootball™ 2024 8.5.0 برای گوشی اندروید بدون دیتا

دانلود فوتبال 2024 – eFootball™ 2023 پی اس جدید بدون دیتا برای گوشی اندروید با لینک مستقیم

بعید است از طرفداران بازی های موبایل و کامپیوتر فوتبال باشید ! اما با سری بازی های فصلی فوتبال پی اس آشنایی نداشه باشید. فیفا و پی اس دو کمپانی ارائه دهنده بازی های فوتبال با کیفیت بالا و خیره کننده در همه پلتفرم ها هستند. یعنی از جمله ایکس باکس ، کامپیوتر و دیگر کنسول های بازی . حال پر طرفدار بودن بازی های فوتبال این شرکت ها آن را به سیستم عامل اندروید نیز ، سال ها است که کشانده است. از هر لحاظ که نگاه کنید می توان این دو بازی را بهترین بازی ها فوتبال نام گذاری کرد و هر یک از آنها طرفداران خاص خودشان را دارند.

بازی فوتبال 2024، نسخه جدید بازی فوتبال است که در سال 2024 منتشر خواهد شد. این بازی شامل تغییرات و بهبودهای بسیار زیاد در مقایسه با نسخه‌های قبلی خود است. این بازی شامل تغییرات در گرافیک، حرکات بازیکنان، حرکات تعقیب و گردش توپ و … است.

همچنین، این بازی شامل لایسنس برای تعداد بسیار زیاد تیم‌ها و لیگ‌های جدید است. در کل، بازی فوتبال 2024 چالش برانگیز و جذاب خواهد بود و به علاقمندان به فوتبال پاسخگو خواهد بود.

eFootball™ 2023 - دانلود فوتبال 2024 - eFootball™ 2024 8.5.0 برای گوشی اندروید بدون دیتا

شرح و دانلود بازی فوتبال 2024 پی اس :

ما در این مطلب قصد قرار دادن نسخه فوتبال 2024 با نام پی اس 2024 را داریم که در گوگل پلی استوری نیز جدیدا با عنوان eFootball™ 2023 منتشر یافته است. از این رو نیز باید بگیم که ما نسخه های مختلفی از بازی و فوتبال پی اس را در وبسایت اندروید پارسی قرار داده ایم به طوری که اکثر آن ها مورد پسند کاربران گرامی وبسایت قرار گرفته اند. برای مثال ما بازی های PES 2019 ، بازی فوتبال 2014 ، بازی فوتبال 2020 و بازی فوتبال 2021 که همگی اینها در فایل فایل های نصبی apk به همراه دیتا از وبسایت اندروید پارسی قابل دانلود و نصب می باشند.

البته تنها این موارد نیست ، یعنی اگر به دنبال نسخه کم حجم از بازی ها پی اس و فوتبال حرفه ای می گردید ؟ مابه شما بازی فوتبال 2012 را پیشنهاد می کنیم. این بازی حجم کم و بدون دیتا است و می تواند در نوع خودش سرگرم کننده و جذاب باشد. خوب بهتر است برگردیم به فصل جدید بازی یعنی 2024 که با کلی بازیکن و جدید و تغییرات عالی در جهت بهینگی گیم پلی نسبت به فصل های گذشته صورت گرفته است.

همانطور که خودتان نیز می توانید حجم بازی eFootball™ 2024 بسیار بالاست که به طوری بعضا نزدیک 3 گیگابایت در آپدیت ها می باشد. امکان بازی کردن به صورت آنلاین و نیاز به اینترنت وجود دارد. در جواب به سوال اینکه نسخه مود برای اینبازی وجود دارد یا نه !؟ باید بگوییم که نسخه مود شده در ابتدای راه عرضه نشده و بعد از گذشت چند ماه نسخه مود شده با ویژگی ها متفاوت از جمله مگا منو به احتمال زیاد در سطح وب منتشر شود.

فوتبال پی اس 2024 همواره ویژگی های عالی گذشته رو دارد به علاوه تغییرات چشم گیری که باعد افزایش هیجان و جذابیت کاربران حین تجربه آن شده است. PES 2023 جدیدترین نسخه می باشد که با لینک مستقیم از ادامه مطلب برای دانلود قرار گرفته است و می توانید نکات و راهنمای بازی را برای اجرا کردن نیز مطالعه نمایید. هر سوال و موردی بود می توانید در کامنت ها برایمان ارسال کنید.

 

ویژگی های بازی eFootball™ 2024 :

  • اجرای فوتبال واقع گرایانه
  • حظور بهترین و برترین های فوتبل جهان
  • تیم و لیگ های اروپایی محبوب
  • به اجرا گذشتن حرکات واقع گرایانه فوتبال و مهارت های بازیکنان
  • امکان بازی کردن با دیگر بازیکنان از سرتاسر جهان
  • و …

 

نکات قابل توجه در مورد بازی :

روی گوشی های ضعیف این بازی قابل اجرا نیست. نسخه اندروید مورد نیاز به بازی 7.0 و بالاتر است.

تقریبا 4 گیگابایت فضای خالی در موبایل و گوشی خود باید داشته باشید تا بازی به درستی نصب شود.

ما نسخه بدون دیتا را قرار داده ایم که یعنی نیازی به نصب جدا گانه دیتا ندارید. اما باید نصب کننده بازی را نیز نصب کند تا بازی قابل نصب شود.

اگر روی حجم اینترنت خوس حساس هستید ؟ بهتر است این بازی را از گوگل پلی دانلود کنید و به هنگام دانلود کردن به شما در گوگل پلی هشدار داده خواهد شد که با گوشیتون سازگار است یا نه.

بازی با فرمت xapk می باشد که برای نصب آن باید برنامه “نصب کننده” را نصب نمایید.

 

eFootball™ 2023 screenshot 0eFootball™ 2023 screenshot 1eFootball™ 2023 screenshot 2eFootball™ 2023 screenshot 3eFootball™ 2023 screenshot 4

لینک های دانلود

نیاز به اینترنت دارد
دسته بندی ورزشی, بازی
2625 بازدید
12 نظر
قیمت در گوگل رایگان

نظرات

  1. Ali گفت:

    سلام واسه گوشی a۱۱ میاد؟

    1. MilaD گفت:

      سلام تست کنید شاید لگ داشت باشه.

  2. نیما گفت:

    سلاو روی گوشی گلکسی a 02 میاد؟

    1. MilaD گفت:

      سلام نه نمیاد روی این گوشی.

  3. ممد گفت:

    گوشی ردمی نوت ۱۱پرو فایو جی میاد

    1. MilaD گفت:

      بله میاد.

  4. محمد گفت:

    یه سوال داشتم فیفا موبایل 2023مودهست

    1. MilaD گفت:

      خیر ، مودشو قرار دادیم. نسخه اصلی می باشد.

      1. احمد سجاد غفاری گفت:

        سلام ببخشید مد ش کجاست

        1. MilaD گفت:

          سلام قبلا قرار داده بودیم ولی به دلیل یه چند ایرادی که داشت کلا برداشتیم مود بازی رو.

  5. سبحان گفت:

    برای A13 گلکسی اندروید ۱۳ میاد ؟

    1. MilaD گفت:

      نمی دونم . نه فکر نکنم بازی قوی تر از این گوشی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *