بستن
صیادان طلا
نبرد با الف ها

دانلود بازی ستارگان فوتبال Soccer Stars 35.3.0 برای اندروید

دانلود بازی ستارگان فوتبال Soccer Stars برای اندروید

Soccer Stars ستاره های فوتبال یا ستارگان فوتبال یکی از بهترین بازی های سرگرم کننده و فوق العاده جذاب برای موبایل و تبلت با سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی زیبا و بسیار عالی در پلی استوری گوگل رایگان منتشر یافته و امکان بازی کردن به دو صورت آفلاین و آنلاین را مهیا می کند. در هیمن ابتدا لازم به ذکر می باشد که بازی طراحی و توسعه یافته شده توسط Miniclip.com مینی کلیپ است و قبل از این بازی دیگر و ورزشی عالی هد بال 2 در وبسایت اندروید پارسی مورد معرفی و عرضه قرار گرفته است. همانطور که قبلا گفتیم شما این بازی عالی را قادر خواهید بود به دو صورت آفلاین و آنلاین مورد استفاده قرار دهید و لذت ببرید.

Soccer Stars 1 - دانلود بازی ستارگان فوتبال Soccer Stars 35.3.0 برای اندروید

Soccer Stars شما رو وارد دنیای فوتبال می کنه با سبک متفاوت و اما به مراتب هیجانی تر که می تواند ساعت ها شما را گرم خودش کند. درست بازی دارای گیم پلی اعتیاد آورد است و یه بازی چند نفره دلچسب که می تواند دوستان یا دیگر بازیکنان از سر تا سر جهان باشد را تجربه نمایید. وارد زمین فوتبال می شوید و مقابل بهترین باشگاه های فوتبال دنیا بازی انگشتی خود را به چالش می کشید و مهارت خود را در تخمین زدن های درست ثابت می کنید. از طریق بردهای مختلف و شرکت های در جام های متفاوت می توانید از جمله جام جهانی را بالای سر ببرید و بهترین رقابت های جهانی در موبایل خود باشید!

 

پیشنهاد می شود : بازی لیگ رویایی فوتبالی

 

ویژگی های کلیدی بازی ستارگان فوتبال Soccer Stars :

  • بازی چند نفره آنلاین و آفلاین
  • بازی ساده و لذتبخش
  • اصول فیزیک توپ جالب
  • مسابقات آنلاین مقابل بازیکنانی از سراسر جهان
  • چند نفره – دوستانت رو به چالش بکش و مقابلشان بازی کن
  • تیم و جام های مختلفی رو جمع کن
  • و …

 

Soccer Stars 3 300x169 - دانلود بازی ستارگان فوتبال Soccer Stars 35.3.0 برای اندروید Soccer Stars 6 300x169 - دانلود بازی ستارگان فوتبال Soccer Stars 35.3.0 برای اندروید

 

تفاوت بین آفلاین و آنلاین

این بازی سرگرم کننده را می توان به چندین حالت مختلف بازی کرد که در صورت بدون اینترنت و آفلاین شما می توانید به حالت دو نفره با دوستان خود بازی نمایید و خود را حسابی به چالش بکشید. در حالت آنلاین که نیاز به وصل بودن اینترنت به طور مداوم است ، شما می توانید با دیگر بازیکنان از سراسر جهان به رقابت بپردازید. حتی به چندین صورت بازی نمایید و در جام ها و رقابت های مختلف شرکت کنید.

سبک فوتبال جذاب و فوق العاده

با دستان خود نشانه گیری کنید و توپ را وارد دروازه حریف کنید! نشانه گیری و تخمین های که درست دربیان و پیش بینی شده باشند. می تواند برای شما بسیار امتیاز آور باشد و ساعت ها شما را سرگرم بازی کند. پنالتی بزنید و مهارت ها را از طریق کسب پول و امیتاز افزایش دهید تا فوتبال با کیفیتی را به نمابش بگذارید.

مواردی برای ارتقا دادن

در بازی Soccer Stars شما شاهد بسیاری از موارد برای بازکردن و خرید و ارتقا خواهید دید که می توانید مهارت ها و توانایی ها را از طریق آن ها در گیم پلی بازی به شدت افزایش دهید. مهرم های مختلف و قدرتمند، توانایی ها و دیگر موارد که هر کدام از آن ها قابل باز کردن و ارتقا از طریق استفاده از پول و امتیاز کسب شده در بازی است. البته لازم به ذکر است که می توانید از طریق تمرین های مداوم سطح فوتبال را افزایش دهید و مهارت های جدیدی را از طریق تجربه کسب نمایید.

تیم های مختلف وجود دارند و شما می توانید آن ها را انتخاب نمایید. مقابل هر باشگاه یا تیم ملی در حام های مختلف خود را برای چالش آماده کن و قدرت را به رخ بکش. بدون شبک بازی Soccer Stars با روال ساده و اصول جذاب فیزیک آسان رقابت فوق العاده و یک گیم پلی لذت بخش را به ارمغان خواهد آورد. شما می توانید را ارتقا دادن سطح و افزایش مهارت ها بازی های سطح بالا را به نمایش بگذارید و با بهترین ها وارد عرصه شوید!

 screenshot 0 screenshot 1 screenshot 2 screenshot 3 screenshot 4 screenshot 5

لینک های دانلود

نیاز به اینترنت دارد
دسته بندی ورزشی, بازی
247 بازدید
0 نظر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *