بستن
صیادان طلا
نبرد با الف ها

دانلود بازی فوتبال 2011 PES بدون دیتا کم حجم برای گوشی اندروید – قدیمی

دانلود بازی فوتبال 2011 PES بدون دیتا کم حجم برای گوشی اندروید با لینک مستقیم

فوتبال 2011 یا در عنوان رسمی فوتبال تکاملی حرفه‌ای ۲۰۱۱ (Pro Evolution Soccer 2011) که برای اولین بار در گوگل پلی عرضه شد و جزو ابتدایی بازی های عرضه شده برای گوشی و موبایل های هوشمند لمسی می باشد. نصب بازی فوتبال 2011 آسان است و همانند دیگر بازی های قرار گرفته در وبسایت اندروید پارسی می باشد که طراحی و توسعه یافته توسط کمپانی محبوب کونامی می باشد.

PES 2011 - دانلود بازی فوتبال 2011 PES بدون دیتا کم حجم برای گوشی اندروید - قدیمی

معرفی بازی فوتبال 2011 :

بازی فوتبال 2011 قدیمی بوده چرا که الان نسخه های مختلف و پیشرفته از این بازی عرضه شده اند که مربوط به سال های 2021 و 2022 می باشند و نسبت به نسخه های قدیمی تغییرات فوق العاده ی را داشته اند. یعنی از لحاظ گرافیک بازی ها، نوع طراحی بازیکنان ، ویژگی ها و بسیاری دیگر از موارد شامل طراحی کنترل بازی نیز می باشد تغییر داشته و یک بازی پیشرفته به حساب می آیند. همچنین اگر دوستداشتید می توانید بازی دریم لیگ را نیز تجربه نمایید که نسخه مود بی نهایت نیز دارد.

اما شما با دانلود بازی فوتبال 2011 برای گوشی خود می توانید شاهد یک بازی فوتبال متفاوت و خاطره انگیز باشد که در آن بازیکنان بزرگ دهه ی قبلی حظور دارند و در اوج فوتبالیشان به سر می برند. شما می توانید شاهد تیم های رئال مادرید، بارسلونا ، منچستر یونایتد ، میلان، اینتر ، چلسی و بایرمونیخ و … باشید ک هرکدام از این موارد نام برده شده دارای طرفداران خاص خودشان هستند.

دانلود بازی فوتبال 2011 از بازار و دیگر مارکت های اندروید امکان پذیر نیست و شما می توانید این بازی را از ادامه مطلب با یک کلیک ساده دریافت و نصب نمایید. بازی pes 2011 فارسی نیست و گزارش فارسی ندارد . البته تنها در نسخه پلی استیشن 2 دوبله فارسی و گزارشگر عادل فروسی پور دارد ولی نه در نسخه اندروید و موبایل. اگر به دنبال یک بازی فوتبال کم حجم بدون دیتا هستید این بازی را پیشنهاد می کنیم. علاوه بر این دو نسخه فوتبال جدیدتر یعنی فوتبال 2012 و فوتبال 2013 قبلا در وبسایت اندروید پارسی جهت دانلود قرار گرفته است. این بازی ها بدون دیتا و کم حجم می باشند که می توانید در صورت نیاز به صفحه آن ها مراجعه کرده و به دانلود آن ها بپردازید.

دانلود بازی فوتبال 2011 قدیمی بدون دیتا !

بازی های فوتبالی امروزی و بروز دارای حجم بسیار بالایی هستند به طوری که گاهن به 3 الی 4 گیگابایت می رسد. از آنجایی که فایل نصبی قرار گرفته مربوط به سال ها پیش است قابل نصب با حجم کم 60 مگابایتی آن هم بدون دیتا است که بسیار هائیز اهمیت میباشد. در صورتی که از کیفیت و نوع طراحی بازی رضایت چندانی نداریم می توانید به نصب و دانلود نسخه های جددی 2022 و 2023 بپردازید که می تواند بسیار هیجان انگیز تر باشد.

در نظر بگیرید این بازی حجم ناچیزی دارد ، اما با اینحال که یک گیم پلی عالی را به ارمغان آورده است و محتوای خوبی نسبت به حجم کم خود ارائه می دهد. با اینحال بعد از گذشت بیش از 10 سال پس از عرضه شدن بازی هنوز هم بین طرفداران بازی های فوتبال اندروید محبوبیت عالی دارد و به نوعی رضایت پخش است.

چه لیگ های موجود در بازی پی اس 2011

هانطور که حدس می زنید انتظار موجود بودن لیگ ایرانی با تیم های از جمله پرسپولیس ، تراکتور ، استقلال ، فولاد ، سپاهان و … را نداشته باشید ! اما تیم های محبوب جهانی و موجود در لیگ قهرمان اروپا یعنی بارسلونا ، رئال مادرید ، میلاد ، اینتر ، رم ، بایر مونیخ ، دورتموند ، منچستر یونایتد ، منچستر سیتی ، آرسنال ، چلسی و بسیاری دیگر موجود هستند.

نحوه بازی نیز به این شکل است که می توانید تیم مورد علاقه خود را از بین تیم های باشگاه نام برده شده تا لیگ های معتبر اروپا یعنی لیگ جزیره ، لیگ بوندسلیگا ، سری آ و لالیگا انتخاب نمایید. علاوه بر این تیم ملی فوتبال ایران نیز حظور دارد که می توانید با دیگر تیم ملی های فوتبال به رقابت بپردازید و از بازی حسابی لذت ببرید.

 

 

سوالات متداول در مورد بازی فوبتال 2011 :

لیگ برتر ایران به همراه استقلال و پرسپولیس در این بازی وجود دارد ؟

خیر ، لیگ ایران وجود ندارد.اما شما می توانید شاهد تیم ملی ایرانی با بازیکنان آن دوره باشید.

بازی گزارشگر فارسی دارد ؟

نسخه اندروید این بازی گزارشگر فارسی ندارد ، به نوعی تنها در نسخه کامپیوتری دارد.

 

توجه :

این بازی بر روی اندروید های جدید یعنی از 6.0 و بعد تست نشده است و این احتمال وجود دارد به خاطر قدیمی بودنش به طور صحیح اجرا نشود.

 screenshot 0 screenshot 1

لینک های دانلود

نیاز به اینترنت دارد
دسته بندی ورزشی, بازی
8038 بازدید
4 نظر

نظرات

  1. بابک گفت:

    درود میگم چطوری باید دانلودش کنم من که میزنم دانلود یه چیز دیگه میاد پرداخت قبض آب و برق میاد ترو خدا راهنمایی کنیید ممنون

    1. MilaD گفت:

      روی دکمه دانلود فایل نصبی بازی بزنید.

  2. محمد حسین مولازاده گفت:

    سلام خسته نباشید نمیدونم چرا روی گوشی من بالا نمیاد
    ردمی نت یازده شیایموی

    1. MilaD گفت:

      سلام ممنون محمد عزیز
      شاید با گوشیت سازگاری نداره این بازی مربوط به 12 سال پیش !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *