بستن
صیادان طلا
نبرد با الف ها

دانلود بازی فوتبال 2013 پی اس PES 2013 بدون دیتا کم حجم برای اندروید

دانلود بازی فوتبال 2013 – پی اس PES 2013 برای گوشی اندروید بدون به دیتا

قابل نصب بدون نیاز به دیتا با حجم کم 133 مگابایت !

آفلاین و کیفیت گرافیک مناسب به علاوه نیاز به نسخه اندروید پایین

قبل از این در وبسایت اندروید پارسی نسخه های متفاوت و مختلی از بازی پی اس را معرفی کردیم که قبل این مطلب شما می توانید شاهد نسخه پی اس 2012 بدون دیتا و کم حجم باشید. به دلیل آفلاین بودن ، حجم کم داشتن و … نسخه های قدیمی پی اس مورد استقبال بیشتری قرار میگرد. در این مطلب از وبسایت قصد قرار دادن نسخه بدون دیتا PES 2013 پی اس را داریم که نسبت به نسخه قبلی از کیفیت و ویژگی های بیشتری برخوردار می باشد و می توانید بازی سرگرم کننده را فراهم کند. نسخه 13 پی اس نسبت به نسخه های جدیدتر از جمله 2019 و 2020 بازی رابط کاربری آسان تری برخوردار است که به نوعی میشه گفت امکاناتش کم می باشد.

PES 2013 - دانلود بازی فوتبال 2013 پی اس PES 2013 بدون دیتا کم حجم برای اندروید

دانلود pes 2013 پی اس 2013 یک بازی فوتبال کم حجم به همراه نسخه قدیمی می باشد که البته آپدیت جدید بازی در ادامه مطلب یعنی همان ورژن و نسخه نهاییت قرار گرفته است. حجم این بازی حدود 113 مگابایت است که البته نسبت به ورژن ها فرق دارد و این بازی قرار گرفته ورژن نهایی است. این بازی برای کامپیوتر و ویندوز و حتی دیگر پلتفرم و کنسول های متفاوت از جمله پلی استیشن 2 و 3 … عرضه و منتشر شده است.

نکته قابل توجه در این بازی اینجاست که هنوز که هنوزه شما می توانید شاهد محبوبیت این بازی در بین کاربران باشید. ما در این مطلب دانلود باززی فوتبال 2013 بدون نیاز به دیتا کم حجم را برای اندروید با پشتیبانی از نسخه اندروید 3 و بالاتر قرار داده ایم که می توانید با یک کلیک ساده آن را دریافت نمایید.

فوتبال 2013 گزارشگر فارسی هم دارد ؟

در پاسخ به این سوال باید بگیم فایل نصبی بازی 2013 که شما از ادامه مطلب دریافت و نصب خواهید کرد به هیچ عنوان گزارش گر فارسی و ایرانی ندارد. یعنی تنها نسخه کامپیوتر بازی ؛ دانلود pes 2013 برای کامپیوتر با گزارش فارسی موجود است که می توانید در اینترنت در این مورد پرسجو کنید و حتی از بازار فایل سی دی و دی وی دی نصبی را خرید نمایید. فایل نصبی قرار گرفته از بازی فوتبال 2013 رایگان است و هیچ محدودیتی ندارد. نسخه بازی قرار گرفته بدون نیاز به کرک و پرداخت و کاملا رایگان است.

اگر به دنبال دانلود بازی فوتبال PES 2013 برای گوشی بدون دیتا با حجم کم هستید حتما بخش آموزش نصب و نکات قبل از نصب و دانلود بازی را نیز مطالعه نمایید تا در صورت برخورد با مشکل ان را رفع نمایید. یا از وجود مشکل جلوگیری کنید.

حجم فایل نصبی پی اس 2013 چقدر است ؟

حجم بازی فوتبال پی اس 2013 113 مگابایت است و این مقدار کم است. البته بسیاری از کاربران انتظار فایل نصبی بازی 10 مگابایتی در نسخه کامپیوتری و اندروید دارند که باید بگیم اصلا با چنین مشخصاتی بازی فوتبال یافت نمی شود. شما باید در نظر داشته باشید که فایل نصبی برگرفته از تصاویر و صحنه های فوتبال بالا می باشد و بعدی است یک بازی فوتبال دارای حجم بسیار اندکی باشد.

PES 2013 قابل نصب بر روی اندروید های 3.0 به بالا می باشد و از این لحاظ مشکلی ندارد و همچنین که در عنوان مطلب اشاره شده است ، بازی از فایل دیتا برخوردار نمی باشد به علاوه آفلاین بود. گرافیک مناسب و نسبت به حجم عالی که شما را به چندین سال پیش می برد و شاهد بازیکنان نسبتا قدیمی تر به علاوه لیگ های مختلف خواهید بود. وجود لیگ های محبوب فوتبالی از سری آ گرته تا لالیگا که می توانید با تیم محبوب خود در بازی خاطره بسازید. آخرین نسخه از بازی از ادامه مطلب با لینک مستقیم می توانید دانلود نمایید به سادگی یک کلیک!

قابلیت ها و ویژگی های بازی پی اس PES 2013 :

  • دارا بودن حجم کم نسبت به نسخه های جدیدتر خود
  • نحوه اداره کردن آسان تیم در حین بازی از طریق ساده به علاوه گزینه های مختلف
  • نصب آسان ساده تنها با چند کلیک بدون وجود دیتا و تنظیمات دیگر …
  • دارا بودن جام های مختلف از جمله جام جهانی، لیگ قهرمانان اروپا و …
  • شاهد لیگ های محبوب اروپایی باشید به علاوه بازیکنان مطرح جهان
  • گرافیک عالی نسبت به حجم و بدون داشتن دیتا
  • پشتیبانی از نسخه های پایین سیستم عامل اندروید
  • و …

دانلود رایگان بازی فوتبال 2013 با لینک مستقیم در ادامه مطلب قرا گرفته که بدون نیاز به فایل دیتا است و نیازی به چنین فایلی ندارد.

 

دیگر بازی های مشابه :

PES 2012 – دانلود بازی فوتبال پی اس برای اندروید

دانلود بازی فوتبال 2011

 screenshot 0 screenshot 1

لینک های دانلود

نیاز به اینترنت دارد
دسته بندی ورزشی, بازی
17539 بازدید
9 نظر

نظرات

  1. Gn گفت:

    نت حروم شد نصب نشد حتی در ضمن ۲۰۱۲ هم هست الکیم دانلود نکنید

    1. MilaD گفت:

      با گوشیتون سازگار نیست واسه همین نصب نشده.

  2. متین گفت:

    این خ نسخه ی 2012 هستش
    الکس نتمو هدر دادم

  3. Sob9 گفت:

    اصلا باز نمیشه دانلود کردم باز نمیشه

    1. MilaD گفت:

      از طریق مدیریت فایل های گوشی بازی را نصب کنید.

  4. حسین گفت:

    از من باز نمیکنه

    1. MilaD گفت:

      رو برخی از گوشی های جدید اجرا نمی کنه.

  5. hd گفت:

    کاش گزارش فارسی هم داشت

  6. والی گفت:

    اگه دنبال بازی فوتبال کم حجم هستین از دستندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *